:کارآفرین فعال و موفق آنتونی یونگ از ترفند موفقیتش در راه اندازی چندین کسب و کار و انجام پروژه ها میگه
از بدترین موانع بهرهوری جلوگیری کنید
:اغلب مردم برای بالا بردن بهرهوری از منابعی مثل
ابزار مدیریت زمان،کتابهای بهرهوری
.تقویمها، اپلیکیشنها و .. استفاده میکنند
.درحالی که این اضافه کردن نیست که به شما میتونه کمک کنه، بلکه کم کردنه
.از حذف چیزهایی که بهرهوری شما را از بین میبرد شروع کنید
قانون اول: در اولین دقایق و ساعات روز ایمیل و پیامهای خود را چک نکنید
قانون دوم: همه نوتیفیکیشنهای غیرضروری خاموش
وظایف خود را لقمهای تنظیم کنید
.افراد زیادی هستند که فکر میکنند بخاطر کمبود انگیزه یا تنبلی هست که نمیتونند وظایف خود رو به پایان برسونند
.ولی اغلب دلیل خیلی ساده ای داره
:بطور مثال: لیست وظایف یک نفر به شکل زیر هست
یک مقاله جدید برای وبلاگ بنویس-
یک وبسایت جدید بساز-
.انجام هر کدام از اینها میتونه بسیار پیچیده باشه و بین 3 تا 30 ساعت زمان ببره
.به جای آن هرکدام را به وظایف مشخص و قابل انجام بشکنید که حداکثر در کمتر از یک ساعت قابل انجام است
:بطور مثال بجای ” یک مقاله جدید برای وبلاگ بنویس ” میتونه بشه
طرح اولیه بنویس-
پیشنویس از مقدمه بنویس-
10 ایده متفاوت برای عنوان بنویس-
200 کلمه بنویس-
.اکنون همه وظایف مشخص، قابل انجام و اندازهگیری هستند